Alla inlägg den 15 september 2008

Av Winner Horse - 15 september 2008 22:07

Detta var vad jag kom hem med. En burk som jag bara var tvungen att köpa.  Inte vet jag vad jag ska ha i den.


 

 Och jag slog till utan att varken tveka eller pruta på 15 kronor!



Här snackar vi full burk! Fullburk!







Av Winner Horse - 15 september 2008 14:56

Som vanligt medverkar alla inblandade anonymt.

En flicka, ganska stor för sin ålder kommer in till föräldrarnas säng. Då blir det trångt, mannen, kvinnan, dottern och katterna. Nä det är en för många tänker mamman som plötsligt blir arg halvt i sömnen och muttrar; inte ens sängen får man ha ifred.


Somnar om, vaknar utan täcke. Nä nu får det baske mig vara nog tänker kvinnan och rycker så hårt hon kan i täcket. Det är mitt!

Det är bara det att kvinnan nu ryckt mycket hårt i mannens täcke där det ligger två katter ovanpå. Katterna skriker och gör världens luftfärd ( ja i alla fall den lilla, den stora dunsar nog bara yrvaket ned i golvet) mannen sätter sig upp och undrar vad är det som händer?


Den enda som sussar sött är den lilla dottern mittemellan. Mamman får nu ett hysteriskt skrattanfall som bara förvärras när mannen ligger och hyschar på henne.

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards