Alla inlägg den 24 september 2009

Av Winner Horse - 24 september 2009 08:18

En sån känsla har jag,  att vi blir lurade. Det handlar bara om att genomskåda "plotten".Någon som lyckats?

Jag är helt klart mer lurad nu än förut.


Jag såg mina läsarsiffror stiga och stiga och ja det ska villigt erkännas det blev som en sporre, herregud här gäller det- drygt 200 personer som läser min blogg! Varje dag.


Nu när bloggagratis inte riktigt gör skäl för namnet bloggagratis längre och passar på att dessutom heta bloggplatsen så att inte namnet förpliktigar längre...

 

Så inser jag att mina läsare försvunnit, eller, och detta är intressant så fanns dom aldrig!?

 

7 september: 228 läsare

8 september: 22

 

Detta kan ju knäcka till och med den mest stabila människa!

 

Snälla läsare som kom in från bland annat Baronessan och Synne ( båda med blogspot, anar en konspirationsteori här, gör ni?)kom tillbaka och boosta mitt ego!

 

I alla fall, skriv hej i kommentaren till detta, här ska stickas hål på en plott, big time!

 

Sue them sue them surrar i mitt huvud.  falsk marknadsföring falsk marknadsföring.

Av Winner Horse - 24 september 2009 08:12

Jag säger till  min yngsta dotter - Mamma jobbar vet du ( just nu väldigt sent, ibland hinner jag inte hem innan hon somnat).


Du vi ses den 9:e oktober hojtar jag när jag svisschar förbi henne!


Hon blir jätteglad!


För då ska vi till Grekland bara hon och jag.


Då är det lätt att stå ut, så fort jag misströstar ser jag en grekisk sallad framför mig, en kall öl, fniss och bad..........Mmmmmmmm

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards