Alla inlägg den 1 september 2009

Av Winner Horse - 1 september 2009 21:24



Så här års är jag väldans populär! Eftermiddagssamtalen börjar komma, det kan låta så här:

Ska vi?

Ja det ska vi!

Hann du igår?

Japp säger jag, det gjorde jag!

Oh no! Blev det mycket?

Jadu det blev det!


Ses vi på parkeringen eller ska vi hem emellan?

Nä, måste hem, byta dojjor, klackar vet du.


Det är mina skogsvänner som kallar, vi träffas i svampskogen.

Jag har bra lokalsinne, grymt bra. Har varit med om att få fyra starka individer emot mig i skogen, vi ska ditåt säger jag, nepp säger dom och pekar åt helt andra hållet. Panik!

Ge mig fem minuter så tutar jag med bilen. Så jag hängde mig över tutan, och de kom lommande efter.

Konstigt det där med lokalsinne. Fascinerande.Nu kan jag ju skriva något jättesmickrande om att ha ett bra lokalsinne.


Det är jättebra att ha ett bra lokalsinne. Fantastiska männsikor :)



Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards