Alla inlägg den 29 december 2011

Av Winner Horse - 29 december 2011 23:27

Jag visste inte innan varför jag slutat lägga upp bilder på min blogg. Men det gnagde liksom inom. Och så plötsligt kom jag på det! På mellandagsrean stod allt klart för mig. JAG BEHÖVER EN NY. Nä ingen ny blogg, inget nytt liv, men väl en ny kamera.


Valet föll på Canon Powershot HS220 ( ju krångligare desto bättre, precis  som med titlar på människor). Maj Gadd alltså! Shiiit. Kul som attan. Man kan ställa in allt möjligt och dessutom redigera efteråt. Im hooked. 


Kolla bara här! 


 

Mitt allra första foto med nya kameran. 

 

Och nummer två!


Den förra - Olympus av modell gigantisk digitalkamera är fortfarande OK. men den har fått utstå en hel del. Och beslutet att köpa ny kamera underlättades av att zoomen som blivit  oerhört trög faktiskt luktade lite....gin och tonic!!!???


God fortsättning på er! 

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards