Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Winner Horse - 26 mars 2009 21:22

Jag lider av en sak, nä, kom inte dragande med det där - klimakterietjafset nu, jag är alltid vansinnigt varm. Trots att jag har en normal kroppstemperatur på lite över 36 så är jag alltid varm.

Nu delar jag rum med en fryskorv. Och jag håller på att förgås av värme, hon fryyyyser om fingrarna. Jag ska öppna fönstret i morgon, och ta med mig en hellyhansen kofta till min kollega.


Det har med cirkulationen att göra. Jag vet det! Skulle operera mig för ett antal år sedan. Fyllde i en massa papper innan. Röker du?

Jag - nä, bara ibland, bara till fest, livet är en fest, hur ska jag svara. Skrev NEJ. Fast det borde ha varit JA.

Fick lite ågren.

På britsen, ska sövas, vad är det där för apparat? Pekar, pratar, dom frågar är du trött? Nej, vad är det där för en apparat? ÄR DU INTE LIIITE TRÖTT NU? Nä, skulle jag vara det, vad är det för en apparat?


Suck, den ser din syresättning, du har 99,8, det är sällan den är så bra, det är viktigt för oss att hålla koll på, rökare har oftast sämre syresättning och det äe bra för oss att veta innan en operation, att vi opererar en rökare.

Hallå, jag skrev fel, fast det kanske inte gör zzzzzzzzzzzzzzzzz

Sen somnade jag:)

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards