Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Winner Horse - 12 mars 2009 22:19


Hörde på radion ikväll, det handlade om romantiska frierier.Det lät väl kul- frierierna på upptäcktsfärd...

Hur jag blev gift?

Jo, vi skulle på nyårsbaluns, två graviditeter senare hittar jag den fina svarta blåsan. Stressat som vanligt. In i duschen, på med blåsan.

Men vad f.n, den hamnade nånstans mitt på, jag kom varken bak eller fram, shit jag kanske ska smörja in mig med olja eller något tänkte jag innan jag fick fullkomlig panik. Jag hade nu klänningen ganska långt upp. Den låg mest  rulad ( nej inte rullad, det ska vara rulad)  runt ansiktet, jag vispade ut till min man och skrek : - Hjälp, jag får paniiik!


Han slet och jag skrek, till slut fick vi loss eländet, jag var illande röd på axlarna och andra ställen. Står där i min rödfläckade lekamen när min man säger: du, när du får på dig den där så gifter vi oss, med en stor glimt i ögat. Jag stirrade på den lilla svarta och undrade hur f.n det gått till?

Struttade tillbaka, den här ska jag fanimej göra om till en grytlapp. Sen hängde jag in den, men ser man på, jag hade visst glömt en dragkedja i sidan som jag  hittade. Tamtaratam - ut till min man, iklädd min blåsa.


Ett halvår senare var vi gifta! Oh så romantiskt!

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards