Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Winner Horse - 4 mars 2010 20:51

Jag hamnar i spinn ibland. Föreställ er en grupp vuxna människor som står i ring och pratar. Sen ansluter jag. Står stilla ett tag. Försöker kallprata. men hamnar i spinn. Det resulterar i att jag borrar ned mig på stället. Tills dess bara kalufsen sticker upp ur hålet.


Så är det nu........Hör ni mig här nerifrån ?!


Av Winner Horse - 4 mars 2010 20:32

när jag gick in här på min egen blogg så tänkte jag , nämen en sån däringa präktig blogg igen. Det var mitt eget inlägg jag läste. Om kladdkaka. Guuuud så inihelvete ointressant, men ganska gott.


Jag har torka. På bloggen. Gott om tårar, men färre tankar som leder till inspirerande inlägg.


Så är det ibland.


Min lilla laptop är stulen, hemmet känns smutsigt, besudlat.


Nu ska jag ta fram kartboken igen, bra terapi, titta på ställen man varit, nåla dit nya, framtida resmål,  hitta små vikar eller ställen vid porlande bäckar där livet är underbart. Där vill jag bo! 

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards