Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Winner Horse - 21 augusti 2009 15:50

Spankulerade runt på ägorna, jomantackar, det är väl sisådär en 50 kvadrat kanske.

Alla mina trädgårdsredkap bara försvinner. Så jag tog den minsta saxen jag har, en mini mini nagelsax och klippte lite vissna rosor,sen gick jag lös på plommonträdet, klippte bort alla plommon som ser lit esjuka ut, ifall dom skulle smitta alla som ser friska ut.


Sen blev det paus. Lilla saxen och jag vid datorn. Fan vilka slitna toppar jag har jag tänkt ett tag, så jag började klippa, och om jag klipper här så måste jag ju klippa där.


Så nu ska jag boka en klipptid trots att jag lovat mig själv att aldrig med utsätta mig för det pinsamma efter att ha klippt mig själv, att frisören utbrister: MEN vem har klippt dig egentligen, ojäämnare får man leta efter!!!

Och jag lär väl pipa, som vanligt: Äsch det var någon  165 kronors frisör nere på gatan du vet.....illa luktade det där också, jag går aldrig tillbaka!

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards