Alla inlägg den 6 november 2008

Av Winner Horse - 6 november 2008 13:06


Jag skulle skicka min utmärkelse vidare. Eftersom jag är novis så vet jag inte om det är förbjudet att skicka den tillbaka - men jag gör nog det ändå.

These are the results and motivations from Winnerhorse jury:


Till Mynta

Hon tror att hon bara fladdrar runt mellan fåglar, tyger och grytor. Men hennes blogg är djupare än så. Jag känner alltid en viss förväntan inför ett besök där hos henne i den skånska myllan. Det är en blogg som förmedlar värme och innerlighet. Och hon känns som äkta vara.

Till Pia

Hos henne händer det alltid massor. Hon skriver om vardagen - med musik, spelningar, kryssningar, barn och hundar. Jag fascineras över hennes blogg, hennes vardag ser så olik ut mot min. Dessutom har hon en stor portion humor.

Till Susanne

Hos henne vill jag bo! Det bakas bullar på höjden och längden, det inreds och väntas på hantverkare som aldrig kommer. Det verkar vara ett tålmodigt hem, med en tålmodig och icke fördömande supermamma i spetsen för den stora familjen.

Till Persilja

Den mest surmulne, ibland trötta och kritiska människan blir glad och upplivad hemma hos henne. Så mycket färg, hela hennes blogg är energisk. Jag blir glad och förstummad. Men det är inte flåshurtigt och gulleduttigt, hon varvar med tänkvärda och kristiska analyser.

Till Baronessan

När jag är hos baronessan möts jag av kritiska  och ack så viktiga inlägg i debatten, alltid med en humoristisk touch. Läs själva, och kolla på hennes vackra bilder. En stimulerande blogg som leder till eftertanke och vilja att prata vidare!

Till Synne

Här bloggar Norges okrönta mästarinna på fotografisk blogg. Alla hennes inlägg blir så intressanta i och med att hon illustrerar allt med kameran i högsta hugg. När jag är inne hos henne känns det som om jag också varit med på hennes promenader eller shoppingturer. Dessutom är hon en flitig kommentator på andras bloggar- guld värt!

Till Johanna

What you see is what you get känner jag hemma hos henne. Det finns något äkta där. Jag får följa med henne ut i skogen, och följa med på det superhemliga bröllopet. Fina bilder och en fin tjej, trots att vi inte träffats in real life.


Bloggandet är så kul! man möter så många människor och får ta del av både stora beslut och små detaljer.

Presentation


Välkommen hit till Winnerhorse!

Omröstning

Vilken årstid är din favorit?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards